Podle učebnic je marketing proces řízení firmy. Zahrnuje produkt, cenu a další věci (známé 5P: Product, Price, Promotion, Placement a People) nicméně můj blog je převážně jen o jednom P, konkrétně o Promotion, tedy propagaci/reklamě.
Cílem marketingu je uspokojit potřebu zákazníka v cílové skupině. Z tohoto důvodu je nutné tuto potřebu znát a vědět, kteří lidé ji mají. Případně ještě proč ji mají a kdy ji mají.
Celý marketing je tedy o zjišťování, předvídání, měření, identifikování, testování, ovlivňování, učení se a vyhodnocování.
Digitální marketing označuje souhrn aktivit, pro něž se využívá digitálních technologií: internetu, webu, mobilních komunikací a dalších prostředků.
Články o digitálním marketingu
- Jak na účinnou letákovou kampaň ve spojení s online marketingem a jak by měl vypadat reklamní leták
- Co sdílet na firemní stránce Facebooku
- Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty
- Kupní role a rozhodovací kupní proces
- Tipy na úspěšné inzeráty v Google Ads
- Sedm tipů a doporučení, když tvoříte nové webové stránky